keskiviikko 13. heinäkuuta 2011

Pakko pysyä tiukkana

Paino on nyt 58,0 kg. Joo, ylöspäin on siis menty. No, mutta toisaalta, alan jo tottua tähän, että välillä paino nousee, vaikka kuinka olen miinuskaloreilla. Join eilen illalla paljon vettä, joten syytän sitä :D. Lisäks lihakset on vieläkin kipeinä maanantain treenin jälkeen, joten varmaan mulla on myös lihaksissa tavallista enemmän nestettä.

Tämä nälässä oleminen tuntuu välillä vähän raskaalta. Tuntuu että pää on ehkä vähän hitaampi kuin normaalisti ja joudun enemmän pakottamaan itseäni tekemään asioita, tai tekemään asioita enemmän "robottina", jotta saisin mitään aikaan. Oon kaiken järjen mukaan mennyt siis säästöliekille, mutta en nyt aio silti luovuttaa.

Kokeilin eilen Easy Diet Thai-kookosmaito-kanakeittoa, mikä oli ihan positiivinen yllätys (VHH ja alle 200kcal). Taidan ostaa noita hieman varastoon, että voin sit niitä safkata, jos en muuten millään ehdi kokata. Teitty pääpaino on  yhä itsetehdyllä ruoalla :D.

Ajattelin muuten julkaista ennen ja jälkeen-kuvia sit kun saavutan 57kg, eli toivottavasti pian!! Nää kuvat ihanan täydellisistä naisista saa mut jaksamaan. Tahdon, tahdon, tahdon!!!! Jaksamista myös lukijoille. Kyllä se tavoitepaino sieltä vielä tulee, ja sitten ei tarvitsekaan enää nähdä nälkää, riittää että pysyy sokerista erossa :D





2 kommenttia:

  1. Kuvia odotellessa :) Natalie Portman laihdutti kyllä aika hyvin Black Swaniin, siinä leffassa kyllä on thinspiraatiota kerrassaan :)

    Mä en joudu näkemään nälkää hyväkarppauksessa. Tähän asti olen laihtunut, vaikka olen syönyt ihan normaalisti. Sitten kun pääsen alle 60g, voi olla että on vaikeampi laihduttaa syömällä normaalisti.

    VastaaPoista
  2. Niin, no en tosiaan osaa sanoa, laihtuisinko samalla tavalla myös "ilman nälkää". Luulen lähinnä, et laihduttaminen on mulle vaan paljon selkeämpää, kun olen myös alikaloreilla, koska luulen et rupeisin muuten mässäilemään jotain rasvaista juustoa tms, kun rajat ei olis niin selkeitä (en tiiä miks mulla on fiksaatio mässäilyyn mut niin vaan on).

    Haha muokkailin tossa just noita before-kuvia (häivytin huonekaluja taustalta) ja en voi kyllä muuta kuin pudistella päätä...Järkkyä miltä näytän!! Mut ehkä sen laihtumisen sit huomaa jo kilon päästä (kun painan 57), kun niihin before-kuviin verrattuna oon kuitenkin laihtunut siinä vaiheessa n. 5 kiloa. No joo, se nähdään sitten :D. Tavoitteena olis nyt 57,2 kg ensi maanantaihin (18. pvä) mennessä :). Jos se onnistuis saisin varmaan pudotettua 55 kiloon ennen koulun alkua elokuussa. WHOA! All this would be worth it!

    VastaaPoista