keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Kuva kertoo enemmän kuin 5000g

Minkä takia kaikki tämä vaiva? Huomaako eron? No, itse ainakin olen... iloinen!!

Ennen: 16.6.2011. 62 kg, BMI 22,35. Jälkeen 18.7.2011 57kg, BMI 20,56
Ennen: 16.6.2011. 62 kg, BMI 22,35. Jälkeen 18.7.2011 57kg, BMI 20,56

Ennen: 16.6.2011. 62 kg, BMI 22,35. Jälkeen 18.7.2011 57kg, BMI 20,56
Pahoittelen valotusta. Otin muutaman jälkeen-kuvan myös salamalla, mutta laitoin vertailuun vain samassa valaistuksessa otetut kuvat, sillä salamalla otetuissa kuvissa muodot näyttää vähän erilaisilta. Tässä vielä salamalla otettu etukuva:

18.7.2011 57kg, BMI 20,56
Hei tässä vikassa kuvassa oleva nainen on ehkä kenties joskus nähnyt kuntosalinkin ;)? Mitkäs on lukijoiden fiilikset näistä kuvista?

7 kommenttia:

  1. Kyllä eron huomaa noissa kuvissa, varsinkin vatsassa ja pepussa! Olet kyllä nyt jo todella hyvännäköinen tuossa viimeisessä kuvassa. Mielestäni sinun ei tarvitse laihduttaa enää yhtään (tietenkin jos tuntuu, et on löysää niin sitä voi kai aina kiinteyttää). Ja turvotusta vähentää ruokavaliolla ja liikunnalla mutta...ei kannata tuijottaa sokeasti vaakaan, sillä kuva ja peili kertoo tässä vaiheessa jo enemmän, niin kuin otsikkosikin osuvasti kiteytti.

    Mutta siis..jos olisin itse tuossa kunnossa nyt, niin ehkä vaan kiinteyttäisin ja sitten treenaisin lihaksia joistain kohista mitä haluan korostaa vartalossani. Haluan korostaa peppua. JA tietenkin haluan korvata läskin lihaksella. :)

    Sinun solisluut näyttävät tosi kauniilta!

    VastaaPoista
  2. Kiitos <3

    Hmm... Kun täällä istuskelen vatsa just lounaasta pömpöllään, tuntuu epäuskoiselta et toi vika kuva tosiaan on musta maanantaina otettu kuva :). Mut se on. Oon periaatteessa samaa mieltä, et oon tosiaan on ihan nätti, etenkin kun katsoo noita jälkeen-kuvia. Tajuan sen kyllä itsekin (vaik salaa ehkä aattelen et luonnossa näytän vähän lihavammalta :), et mitään oikeeta tarvetta laihduttaa enempää ei ole.

    Aion nyt kuitenkin näistä kuvista huolimatta jatkaa :D, vaikka alan ehkä tässä pikkuhiljaa siirtyä vähän suurempaan kalorimäärään ruokavaliossani (ehkä jotain 1200-1800/päivä, fiiliksen mukaan). Olen aika varma, etten 52-kiloisenakaan näytä äklölaihalta, mutta sanottakoon, että jos musta alkaa tuntua jossain vaiheessa, että se on liian alhainen luku, niin lupaan tunnustaa sen teille ja lopettaa laihduttamisen heti. Katsellaan :)

    ps. toi vika kuva on kyllä ihan artefaktaa :D (eli emmänyt noin timmilt oikeesti näytä :P).

    VastaaPoista
  3. Mustakin tuntuu, et olen kuvissa jotenkin erinäköinen kuin oikeasti. Maha aina tuntuu isommalta kun istuu, kuin että silloin kun seisoo kameran edessä.

    Ymmärrän kyllä, miksi haluat laihduttaa vielä vaikka näytätkin jo hyvältä. Koska kyllähän se paino aina nousee siitä yllättäen kun ei niin tarkasti keskitytä painonhallintaan. Ainakin mulla, mun pitää laittaa kaikki tarkasti ylös, muuten en voi laihduttaa. Kadehdin ihmisiä, jotka syö mitä haluaa ja pysyy kunnossa.

    Mä haluan laihduttaa 55 kg:n ja siitä vielä sitten alaspäin, sen verran, ettei heti tarvii pelätä et painoo alkaa nousemaan huimaa vauhtia takaisin sinne 60 kg:n puolelle. Kun olen laihtunut 55 kg:n, ajattelin sitten vielä jatkaa sinne jonnekin 50-52 kg:n saakka, jos se vain on mahdollista. Välillä haaveilen, että painaisimpa minä jotain 48 kg, mutta enpä tiedä minkä näköinen sit olisin. En vois varmaan syödä kuin 600 kaloria päivässä jos haluaisin pysyä siinä! Ja kun haluan, että lihaksiakin on. Haluaisin samanlaisen vartalon kuin Sinkkuelämän Carrie Bradshaw:lla <3 Sit pitäis viimeistään katkasta tämä suuri tunnesuhde ruokaan ja korvata ruoka toisenlaisella elämänsisällöllä. Mut olen myös todella lyhyt, joten katsoin että ihannepainoni olisi 52 kg. Aika vähän!

    VastaaPoista
  4. Niinpä, mä oon tosiaan vielä useamman kilon päässä ihan lopullisesta tavoitteesta, eikä pienin syy ole se, että heti jos alkaisin syömään täysin normaalisti, paino nousis todennäköisesti jonnekin 58-59:n paikkeille (ja ehkä tsägällä jäis siihen, riippuen siitä mitä söisin). Karppauksesta en tosin nyt ajatellut luopua pitkään aikaan. Olis kiva jos pääsisin edes jonnekin 53:n saakka. Sitten paino vaihtelis ehkä välillä 53-54,5, mikä olis varsin sutjakka paino mun pituiselle. Tietty tavallaan ajattelen, että koska oon nyt kohtuullisen hyvässä kunnossa, niin mulla ei oo niin kiire laihtua... Mutta katsotaan nyt millaista tahtia viitsin tässä pitää. Nyt pari päivää oon syönyt vähän enemmän taas...

    VastaaPoista
  5. Ihan huikee muutos! Hienoa! Näytät tosi hyvältä jo nyt. Tää antaa kyllä tosi hyvin motivaatiota. :)

    VastaaPoista
  6. Onnea!! Ei uskois että 5kg:n pudotus saa nuin paljon muutosta aikaan! :)

    VastaaPoista
  7. Kiitos vielä Slimmer ja Tee :) Hauska kuulla, että nää mun kuvat voi jopa motivoita muita!

    VastaaPoista